See the world differently with societe generale private banking

New version, New design, New experience



SG Private Banking logo, redirect to release notes SGBP Suisse


Société Générale Private Banking Suisse

French flag Cette application n’est plus disponible. Nous vous remercions de bien vouloir vous connecter à votre nouvel E-Banking Société Générale Private Banking Suisse en utilisant ce lien.
Pour ce faire, nous vous invitons à suivre les instructions reçues par email le 23 janvier 2023 de la part de « Societe Generale Private Banking Suisse – Marketing » (sgpb-direction-marketing@socgen.com).
Pour récupérer votre nouveau mot de passe, nous vous prions de bien vouloir contacter votre banquier.
Pour toute demande d’assistance technique, notre service d’aide basé en Suisse se tient à votre disposition de 9h à 18h du lundi au vendredi au : +41 (0)58 476 24 36
Nous vous remercions pour votre compréhension.


UK Flag This application is no longer available. Please log in to your new Societe Generale Private Banking Switzerland E-Banking through this link. To do so, please follow the instructions received by email on 23 January 2023 from “Societe Generale Private Banking Switzerland – Marketing” (sgpb-direction-marketing@socgen.com).
To obtain your new password, please contact your banker.
For any technical assistance, our support service based in Switzerland is at your disposal from 9am to 6 pm, Monday to Friday, at: +41 (0)58 476 24 36
Thank you for your understanding.


Spanish Flag Esta aplicación ya no está disponible, por favor conéctese a su nuevo Societe Generale Private Banking Switzerland E-Banking a través de este enlace. Para ello, siga las instrucciones recibidas por correo electrónico el 23 de Enero de 2023 de Societe Generale Private Banking Switzerland - Marketing (sgpb-direction-marketing@socgen.com).
En este correo electrónico incluye el enlace de descarga de la nueva aplicación.
Para recuperar su nueva contraseña, póngase en contacto con su banquero privado. Para cualquier asistencia técnica, nuestros servicios de apoyo con sede en Suiza están a su disposición de 9 a.m. a 6 p.m. de lunes a viernes, al: +41 (0)58 476 24 36
Gracias por su comprensión.

See the world differently with societe generale private banking

New version

New design

New experience



SG Private Banking logo, redirect to release notes SGBP Suisse





Société Générale Private Banking Suisse:

French flag Cette application n’est plus disponible. Nous vous remercions de bien vouloir vous connecter à votre nouvel E-Banking Société Générale Private Banking Suisse. Pour ce faire, nous vous invitons à suivre les instructions reçues par email le 23 janvier 2023 de la part de « Societe Generale Private Banking Suisse – Marketing » (sgpb-direction-marketing@socgen.com). Le lien de téléchargement de la nouvelle application est inclus dans cet email.
Pour récupérer votre nouveau mot de passe, nous vous prions de bien vouloir contacter votre banquier.
Pour toute demande d’assistance technique, notre service d’aide basé en Suisse se tient à votre disposition de 9h à 18h du lundi au vendredi au : +41 (0)58 476 24 36
Nous vous remercions pour votre compréhension.

UK Flag This application is no longer available. Please log in to your new Societe Generale Private Banking Switzerland E-Banking. To do so, please follow the instructions received by email on 23 January 2023 from “Societe Generale Private Banking Switzerland – Marketing” (sgpb-direction-marketing@socgen.com). The download link for the new application is included in this email.
To obtain your new password, please contact your banker.
For any technical assistance, our support service based in Switzerland is at your disposal from 9am to 6 pm, Monday to Friday, at: +41 (0)58 476 24 36
Thank you for your understanding.

Spanish Flag Esta aplicación ya no está disponible, por favor conéctese a su nuevo Societe Generale Private Banking Switzerland E-Banking. Para ello, siga las instrucciones recibidas por correo electrónico el 23 de Enero de 2023 de Societe Generale Private Banking Switzerland - Marketing (sgpb-direction-marketing@socgen.com).
En este correo electrónico incluye el enlace de descarga de la nueva aplicación.
Para recuperar su nueva contraseña, póngase en contacto con su banquero privado. Para cualquier asistencia técnica, nuestros servicios de apoyo con sede en Suiza están a su disposición de 9 a.m. a 6 p.m. de lunes a viernes, al: +41 (0)58 476 24 36
Gracias por su comprensión.